fredag, april 04, 2008

Mitt exjobb lever

Det är högst märkligt. Jag har nästan glömt vad det handlade om, men ibland mailar det mig och ber mig om saker. Idag gällde det att skriva på något papper som godkänner en publicering i TAGA Journal. Vad är det, tänker både du och jag? Jo:

"The TAGA journal is a peer-reviewed journal designed to meet the needs of the global professional graphic applications industries and to brings together the multi-disciplinary community in further development of printing as a manufacturing process."

Det är givetvis inte någon publicering av precis mitt exjobb. Sen jag avslutade det har mina dåvarande handledare utvecklat det till vad som förmodligen är oigenkännlighet, men jag har fortfarande äran att stå som medförfattare. Det känns lite lyxigt.

Inga kommentarer: