måndag, juni 30, 2008

Bio och godis i helgen

Jag hatar godis. Usch.

Såg Sex and the city i lördags med Anna, Angelica och Fredde. Först nöjde jag mig med att säga att den var helt okej, men sen har jag ändrat mig till att den var bra. Om man tar den för vad den är.

I söndags var jag ute och spårade med Elsa, Sofia och Simba. Elsa var jätteduktig och efter förmiddagens bravader var hon jättetrött. Dessutom bet hon mig, fast det var senare och för att jag blev arg på henne. Jag bifogar bild.

På eftermiddagen hälsade jag och Jontesnyggochtuff på Malin och hennes familj. Sen mitten på juni är de totalt fem personer i varierande storlek. Det var trevligt. Nya stjärnskottet Max låg som en limpa och sov under hela besöket och missade chansen till gott fikabröd. Stort misstag.

Inga kommentarer: