tisdag, juli 08, 2008

Det här är den sista dagen...

Nu har min minisemester börjat. ÄNTLIGEN!

Ledig från nu till nästa onsdag. Stressen innan jag lämnade jobbet var total, men en och en halv hundträningstimme (med Sofia och Simba) senare så har den värsta stressen släppt.

Trots att jag inte fyller år förrän imorgon så har jag redan mottagit gratulationer, och dessutom med tillhörande presenter av högsta klass! Min nya Sällsismedarbetare Kenth hade lämnat en Grattis-post-it och chokladklubba åt mig när han gick på semester, och min Sällsissommarvikarie Cribban kom med fikabröd och ett stort kit med svenska, ekologiska lyxansiktsproduktsprover idag!

Nu ska jag mojsa ner mig i soffan nära Jontesoffmysargull och djupandas ut de sista resterna av dagens stress.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ungefär en timme kvar av din ungdom: Njut av den till fullo! Kram.