onsdag, juli 23, 2008

Utandning

Min stressnivå sjönk kraftigt igår. Jag vet inte hur jag hann med allt, men jag kunde bocka av sak på sak på min "att göra"-lista. Jag skickade katalogen till tryck, pratade med CityMail, skickade program för Gotlandsresan, och brev till resenärerna på en resa som måste ställas in. Jag har skrivit hålltider för alla kommande resor utom en och jag har instruerat min vikarie om vad som händer när jag är borta. Reseledarna på de närmast kommande resorna har fått sina papper också.


Lägenheten är nu helt tömd och klar, och imorgon skrivs kontrakt och jag lämnar ifrån mig nycklarna. Jag har adressändrat, upprättat en möbelförteckning samt kopierat nycklar så att nya hyresgästen får två hela uppsättningar. Hittills har jag bara haft en enda källarnyckel.

Igår kväll hann jag dessutom med picknickmiddag i solen tillsammans med Elsa innan vi träffade Sofia och lydnadstränade.

Det enda som fattas nu är Snuttegull. Som tröst har jag hans hoodie på mig idag. En dag kvar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jahaja en hoodie till som kommer lukta tjej...