onsdag, september 24, 2008

Ingen är förvånad

Jag håller på att bli sjuk. Det har dröjt lite längre än jag trodde (gissade måndag) men nu börjar det hända grejjer. Är snuvig, har lätt huvudvärk och känner hur kroppen börjar bli matt. Dessutom har jag fruktansvärt ont i axlarna och nacken, vilket både kan relateras till sjukdom och de senaste veckornas stress. Testar just nu mormors hemkokta äppeljuice i hopp om att det ska vara en dunderkur!

Jag har funderat lite på sommaren. Man ska ju, sägs det, fokusera på bra saker i livet för att må bra. Men om man inte funderar på vad som vad dåligt så vet man ju inte heller vad man kan förbättra till nästa gång. Så här kommer min lista på saker jag ångrar:
  • Jag gick för få långa kvällspromenader
  • Jag var ute på dagstur med Elsa alldeles för sällan
  • Jag var för lite på landet
  • Jag satt på en filt i gräset för sällan
  • Jag grillade inte tillräckligt ofta
  • Jag solade nästan ingenting
  • Jag åkte för lite båt

Inga kommentarer: