onsdag, oktober 15, 2008

Nu är det bara hon, han och jag igen

Åkte och tränade efter jobbet igår. Löpningen gick helbra. Kände mig både stark och snabb på samma gång. Ingen nära-döden-upplevelse den här gången minsann. Det var grymt!

Glad i hågen följde jag upp träningen med en promenad med hundarna. Tio minuter senare var min eftermiddag förstörd. Släppte Simba för att han och Elsa skulle få leka lite, men så fort han kom loss så drog han. 300 meter bort, efter en häst på andra sidan ängen, tillbaka mot mig, in i en fårhage, ut ur en fårhage och in i en hundkurs. Så jäkla pinsamt.

Resten av kvällen ägnade jag åt att skämmas.

Imorse lämnade jag Simba vidare till en annan barnvakt. Detta hade, tro det eller ej, inte någonting med eftermiddagens incident att göra, för i övrigt har allt gått väldigt bra. Det har varit roligt.


Inga kommentarer: