måndag, november 03, 2008

Jag minns inte

I lördags morse var jag på Märsta/Sigtuna BK och tittade på lydnadstävling. Det var upplyftande för jag insåg att jag och Elsa egentligen inte har så överväldigande mycket kvar att träna på innan vi kan starta. De ekipage vi såg i klass 1 imponerade inte.

Vad som hände under dagen minns jag inte, men på kvällen var jag och JG på bio och såg nya bondfilmen, Quantum of Solace. Jag tyckte filmen var en 2:a och JG sträckte sig till att ge den betyget 2,5.

Som alltid med Bond var det mycket action, men i mitt tycke las det ut lite för många trådar som aldrig följdes upp. Ska man se den ska man nog ändå se den på bio. Film är bäst där.

Söndagen bjöd på en tidig joggingrunda, dop av lilla Max i Kummelby kyrka, lite mer hemmafix och mysig hundpromenad i solen.

Inga kommentarer: