onsdag, december 24, 2008

Vandring - sammanfattning

Ringde M&D och onskade God Jul pa kvallen, och forsokte beratta om vandringen for mamma. Men jag insag att det inte gick. Allt jag sa lat platt och trakigt, och mest handlade det om sant som varit jobbigt eller gjort ont.

Jag tror inte det gar att satta ord pa de har dagarna. Jag har tankt sa manga tankar, kant sa manga kanslor, sett sa manga vackra vyer och tagit mig igenom en san utmaning att det inte gar att beskriva med ord. Det var fruktansvart mycket jobbigare an jag vantat mig. Dels var terrangen svarare an jag nagonsin trott, och dels gjorde kroppen ondare an vantat, men pa ett satt som anda gick att hantera. Formodligen ar det anda den upplevelse av resan som jag kommer att ha starkast minnen ifran. Det var riktigt haftigt!

Inga kommentarer: