fredag, mars 06, 2009

Där snuvade jag den snuvan

Igår var det verkligen fullt ös hela dagen! BNI-balunset tog förstås lång tid, men det var roligt. Mycket folk på plats, närmare 100 personer att mingla med, och eftersom jag stod i entrén och hälsade och var trevlig mot alla dessa så sögs all energi ur mig. Vilket märktes på kvällen.

Direkt efteråt åkte jag och D till en av vårt teams medlemmar, Jannis, som är fotograf. Vi blev fotograferade och spexade vilt framför kameran. Det blev så jäkla fina bilder!!! Grymt! Bildbevis kommer efter helgen. Alla fina bilder gjorde förstås att det blev dyrt för familjen Ego.

Hann med en timmes jobb innan det bar iväg till Kista för träning med Elsa och möte med TÄS. Har påbörjat någon typ av engagemang i tävlingssektorn, vilket känns både kul och spännande. Jag har inte engagerat mig i något föreningsliv sen jag var fjortis och nu ser jag fram emot att göra det igen.

Under mötet kände jag hur jag blev sjukare och sjukare. Snörvlig, huvudvärk och feber. Tänkte att det var kört nu och att jag skulle bli sängliggande hela helgen, men icke! När jag vaknade imorse mådde jag mycket bättre. Ha! Där fick jag.

2 kommentarer:

Roger sa...

ok för att du kanske inte var så mogen medan du engagerade dig på data, men att säga att du var fjortis är väl lite att överdriva =P

Sara J. sa...

:D