fredag, mars 27, 2009

Hektiskt liv

Igår var en lätt hysterisk dag i min värld.

Ett möte med Madelen som driver en italiensk delikatessbutik började dagen kl. 07:45. Därefter åkte jag direkt och träffade Jonas på Designstationen för att lära mig mer om det företaget. Sen var det BNI-lunch där jag hade en intressant gäst som driver ett hälso- och friskvårdsföretag med mig.

Från lunchen var det raka spåret hem för att träffa en mäklare. Sedan långprompe med Elsa och lägenhetsstädning inför kvällens våffelparty. Våfflandet slutade inte helt oväntat med något för många våfflor i magen och när jag vaknade imorse kände jag mig nästan bakis. Sylt- och gräddbakis.

Av kombinerade hälso- och miljöskäl valde jag därför ställa bilen hemma och promenera till jobbet. Här har det också varit fullt ös sedan imorse och att blogga är egentligen inget jag har tid med.

Så jag slutar nu.

Inga kommentarer: