torsdag, april 16, 2009

Idag är det glatt!

Galet!

Jag är redan på jobbet, jag har inga möten idag (annat än BNI-lunch) och jag har inget inbokat ikväll. Det är med andra ord så att jag kommer kunna jobba en HEL dag idag och dessutom kanske umgås lite med JayGull ikväll! Det känns helt briljant!

Igår tränade jag och mitt fantastiska lilla bruna stycke med Sofia&Simba i Stora skuggan. Först fick jag hjälp av Sofia med tävlingsträning och genomgång av alla moment i klass I. Några sneda sättanden i fotgåendet, ett extra steg i ställandet och en släppt apportbock, men i övrigt var hon lysande med otroligt bra fokus! Jag har haft lite problem med att hon varit långsam vid inkallningen senaste tiden, men igår sprang hon som en dåre igen!

Vi har även gjort framsteg med rutan. Igår provade jag att ibland köra utan target och det gjorde ingen skillnad för Elsa. Det fick fort och blev rätt ändå! Det är så himla roligt!!

Inga kommentarer: