torsdag, april 09, 2009

Mors och godbajs!

Idag bär det äntligen av till Amsterdam igen! Det var ett tag sen jag var där sist och varje år har jag längtat tillbaka. En underbar stad!

Om (när) jag blir snuskigt rik i framtiden så ska jag chartra ett plan och flyga dit alla mina vänner så att de också får se och uppleva kanalerna, den avspända stämningen och alla mysiga små gator. Sannolikt skulle vi också ta en tur ut till Zandvoort och tillbringa en dag på den långa, härliga sandstrand och sen äta middag med utsikt över havet och se solen gå ner.

Men först ska jag alltså dit med Världens Bästa Älskling och kolla så att allt finns kvar.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Keukenhof!

Simon sa...

Enligt TT/Spektra har de rationaliserat bort solnedgångarna den här säsongen, av miljöskäl. Turisterna sitter ju bara inne och röker jointar ändå.

Sara J. sa...

Jag och Erik var där för ett par (tre?) år sedan, mysig stad och jag åker nog gärna tillbaka nån gång. Även om det inte skulle bli på chartrat plan. :P