tisdag, maj 19, 2009

Fiasko igen

Ingen vill köpa min lägenhet för dyra pengar! Jäkla synd, men ingen katastrof. Visningen igår var fiasko igen, så nu provar vi på acceptpris ett par veckor och funkar det inte så hyr jag ut ett år till. Så om någon känner nån, som känner nån, som känner nån som vill hyra en lägenhet så hör av er.

Var och tränade med Surrikat-Stina i Kista igår. Fokuserade på att ha roligt, lekte mycket och gick igenom momenten i Lk1 igen. Det mesta gick bra men inte perfekt. Jag tycker att Elsa har saknat udd de senaste veckorna, och det känns inte som om hon ger 100%.

Hon har dessutom varit väldigt trött och ligger i sin säng och snarkar högt dagarna i ända. Kanske är det en effekt av att vi har tränat VÄLDIGT mycket mer de senaste månaderna än vad vi gjorde i vintras, och att hon inte riktigt hunnit ikapp. Jag vet inte. Känns bara lite ovant när min lilla kelpie inte är helt bananas hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello!
Jag känner faktiskt en som letar bostad i sthlm:-)
Vi får se hur det går för er. Hoppas den blir såld! tog låååång tid för mina föräldrar att sälja sitt hus....

KRAM Jenny