fredag, maj 15, 2009

Ingen sovmorgon

Det blir inte direkt tillfälle att sova ut i helgen. Imorgon ska jag vara i Katrineholm på hundutställning kl. 07:30 (!) och det är säkert två timmars resa dit. Men kul ska det bli. Har inte ställt ut Elsa sen förra sommaren då alla sa att hon behövde växa till sig, så nu får vi se om hon har gjort det. Dessutom är det sista chansen att ställa henne som unghund.

På söndag morgon ska jag vara ute i Upplands-Bro kl. 07:00 och lägga ett spår för Sthlms-avd's högre klass. Ska naturligtvis inte tävla själv då, men jag blir lite sugen på att i alla fall starta apellspår framåt hösten. Vi får se, men Elsa tycker det är superkul att spåra.

Appropå vad Elsa tycker är kul så var vi på Danderyd-Täby Bk och tränade igår med Sofia&Simba. Mitt i träningspasset körde jag lite agility och Grisen tycker det är så jäkla roligt! Hon älskar att hoppa och skutta över saker, och vi har gjort häftiga framsteg med slalomet sedan träningspasset med Jenny för ett par veckor sen.

Inga kommentarer: