tisdag, maj 26, 2009

Mardröm

I natt drömde jag en mardröm.

Jag drömde att jag blev misshandlad och/eller våldtagen och låg på marken helt oförmögen att röra mig. Jag bara grät och grät. Storebror kom förbi och pratade med mig, men var arg och struntade i vilket tillstånd jag befann mig i. Jag bad om hjälp mellan tårarna men han gick därifrån. Jag hade ingen kraft kvar men jag ropade på hjälp efter bästa förmåga, ett hjälp som knappt gick att höra. Trots det visste jag plötsligt att mamma hade hört mig och att hon var på väg. Allt skulle bli bra!

Då vaknade jag. Jätteledsen.

2 kommentarer:

åsah sa...

jobbigt med mardrömmar.. har också haft endel!

Fan va snyggt lydnadspasset var som du har film på längre ner!! Hade du varit på tävlingen som jag var med på sist (ganska snäll domare) hade du lätt fått bäst... det tror jag iallafall! Elsa är så snabb i läggandet och ställandet, vazy är ganska seg, det är synd! sen så har hon en trasig tand, så apporten är inte det bästa heller.. men det går nog bra! Ska bli spännande på lördag! (vi ska träna på nacka BK imorrn)

Simon sa...

Du behöver semester. Nu.