onsdag, maj 20, 2009

Så snurra min jord igen

Det känns inte som om jag har flyt nu. Det känns inte som om min omgivning har flyt heller. Vad fan är det som har hänt? Deppigt från höger och vänster och ingenting verkar gå min väg.

En som i alla fall verkar ha det bra nu är Linda Rosing. Hon har en längre tid (sedan februari?) varit tillsammans med Basic Element-artisten (!) Peter Thelenius och nu väntar de tydligen barn.


– "Både jag och Peter har under ett längre tag önskat oss fler barn, och att vi skulle skaffa oss ett kärleksbarn tillsammans kändes helt självklart!"

Jag är glad för Linda. Verkligen. Det här kommande barnet verkar ha alla förutsättningar att få växa upp i en trygg och stabil familj...

1 kommentar:

Anonym sa...

Exakt vad jag tänkte när jag läste det med!

Kram Isabella