tisdag, juni 09, 2009

Tur på TUR!

Jag vet inte om du minns, men den 16 mars berättade jag om hur jag vunnit biljetter till Trädgårdsmässan i Örebro. Jag kan meddela att jag fortfarande har flyt.

Idag kom ett snigelbrev till mig, och tro det eller ej, men jag har vunnit igen!! Den här gången var det på TUR-mässan (indeed) som lyckan var med mig. Jag lämnade mitt kort i Solnas monter och fick idag veta att jag är en lycklig vinnare av:

- en övernattning i dubbelrum med frukost på Scandic Järva Krog
- en trerättersmiddag för två personer på Bockholmen
- två x två entrébiljetter till Ulriksdals Slott och Orangeriet

Jag är jätteglad! Bockholmen ligger ju bara ett stenkast hemifrån och en middag där är sedan länge planerad. Och en natt vid Järva krog... mäktigt!! Tack för det!!!

Inga kommentarer: