tisdag, december 08, 2009

Hantverkare

Vi har huset fullt av hantverkare nu. De marscherade in på led igår morse efter att ha pyntat vår tomt med frigolit och rymdplast. Uppdraget är att isolera vinden och att förbereda så att vi själva enkelt kan sätta upp innerväggar och tak.

Min egen hantverkare passade dessutom på att riva vår hallvägg igår medan jag och Elsa var på agilityträning. Blev riktigt bra och det kommer bli grymt när allt är klart.

Agilityträningen gick för övrigt bra, men det var halt och lerigt så jag hade svårt att ösa på för fullt. Elsa hade som vanligt inga problem med just det, men hon följer ändå mig helt fantastiskt bra. När det blir fel är det för att jag visar fel, även fast jag inte fattar det själv ibland. Hon är oerhört känslig och det kommer bli så bra när vi får till det!

1 kommentar:

åsah sa...

ni kommer bli bäst! Superbra med gruppen för man blir mer medveten om sina egna rörelser.. mycket tips! vi får köra mer agility med HI i vå/sommar också!