fredag, december 04, 2009

HI-träningen igår

Var rolig. Fasen vad skönt det är att vara inomhus. Elsa var laddad först, men sen när vi lekte råkade hon få en smäll på nosen av kamptrasan och då tyckte hon inte alls att det var kul längre. När jag försökte leka igång henne igen så stack hon iväg och visade underkastelse för Pumah och när jag kopplade henne för att hon inte skulle sticka la hon sig ner med svansen mellan benen och skakade. Elsa goes Spica.

Det ordnade i alla fall upp sig och jag är väldigt nöjd med det fotgående vi fick till innan hon spårade ur. Jättefin position och fokus. Övade lite kontakt i utgångsställning också och bröt direkt om hon vek med blicken. Kändes bra.

Kändes jättemysigt att komma hem efter träningen. Det vitt av iskristaller i trädgården och huset såg otroligt fridfullt och idylliskt ut. Snart är det helg!

2 kommentarer:

åsah sa...

åå.. snart kan jag inte läsa din blogg längre för jag blir så avis på ert hus! ;) men en dag.. då...

åsah sa...

grym ny header förresten!