måndag, december 14, 2009

Passa er!

Idag är en sån där dag. En sån där inte så bra dag. I helgen var det fullt ös med hundmässa (Elsa fick ett rosa retrieverkoppel och ett nytt läderkoppel, Sofia och Jonas fick korv med bröd och Festis), släktfika och snickeriarbete. Dessutom jobb, jobb och jobb.

Var uppe till tre i natt. Rev hall, försökte hjälpa JG med eldragning (fast jag nog var allt annat än till hjälp mot slutet) och jobbade med Sällsis katalog. Eftersom snickarna kom kl. 7 så blev det inte många timmars sömn och idag riskerar att bli en lång dag eftersom katalogen måste bli klar idag och ingen annan dag. Vi får se hur det går. Blir jag klar tidigt är det hamburgare med S-H-R-J men just nu är förhoppningarna om det ganska låga.

Varför blir det ALLTID så här?

3 kommentarer:

åsah sa...

Det är för att ni inte anställt en slav ;)

Nettan, Klura och Nella sa...

Jadu, varför blir det alltid så där? Den frågan ställer jag mig ofta.

Även Klura fick ett rosa retrieverkoppel! Har de möjligen fått likadana?!

Sara J. sa...

Vi saknade dig! Men jag vet preics hur det är, för hur bra man än planerar så tar allting alltid längre tid. Ofelbart.

Kram kram