tisdag, januari 26, 2010

Sjuk. Igen.

Jag är enligt min egen uppfattning väldigt sällan sjuk. Jag är stolt över det för att jag anser att det är en belöning för en frisk och sund livsstil. På senare tid känns det dock tyvärr som om jag varit sjuk lite väl ofta, och det stör mig.

Gick tidigare från jobbet igår och däckade i sängen direkt. På kvällen var jag tvungen att masa mig upp och fullproppad med ipren åka och skriva provet för tävlingssekreterare på SSBK. Kände inte att mitt huvud var i sin vassaste form så vi får väl se hur det gick.

Idag har jag ont i halsen, är snorig och känner mig utvilad men ändå så sänkt att jag inte orkar något. Morgonprompen med Korven gick i slow motion och Elsa som inte alls är sjuk studsade bredvid mig och ropade Kom igen nu matte!!!

Nu ska jag bädda ner mig med te framför en film i lilla biorummet.

3 kommentarer:

åsah sa...

tråkigt att du är sjuk igen! jag är inte sjuk, men typ sjukligt lat/trött.. däckade i sängen i 3 timmar! fan va jag är avis på ert biorum!! när ska ni börja köra 3D shower där?!

Nettan, Klura och Nella sa...

Krya på dig! Se till att du blir frisk så att du orkar med träningen på torsdag!

Katarina med Fixa & Extra sa...

Biorum?! Det låter avancerat. Jag vill veta mer!