fredag, januari 15, 2010

Skönt att vara inomhus

Igår var det HI-träning igen. Jag var som vanligt helt ostrukturerad och hade ingen som helst plan för träningen. Måste skärpa mig på den fronten. Dessutom ska jag nog anmäla mig till någon tävling så att jag har ett mål att arbeta mot.

Elsa var i alla fall laddad och tyckte det var kul, men hon bitchade som vanligt när de andra hundarna lekte eller kom för nära hennes plats. Fick några bra idéer från Sigrid som jag ska jobba med nästa gång. Hennes vaktande håller på att gå överstyr. Elsas alltså, inte Sigrids. Idag morrade hon och ställde sig mellan mig och Kenth när han kom emot mig. Fortfarande Elsa, inte Sigrid.

Glad helg!

1 kommentar:

åsah sa...

haha.. ja, tur att det inte var sigrid! då hade jag blivit rädd ;) Filmer finns nu på bloggen!