fredag, februari 05, 2010

Arg så in i helvete!

Jag har full förståelse för att det är mycket snö just nu och att plogbilarna måste lägga den någonstans. Det har jag. Men gör för fan inte min infart till någon jävla uppsamlingsyta!! Helvete!

Om jag någon gång får bort all den här hårt packade, frusna snön så ska jag gå in och skriva ett långt och mycket argt mail till kommunen. Helvete.


Uppdatering kl. 15:12: 
Okej, snöhögen är bortskottad nu och jag är lugnare igen. Jag kommer INTE att skriva ett långt argt brev till kommunen. Inte ens ett kort snällt.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Du är utmanad av mig, se http://sandraobella.wordpress.com/2010/02/05/kreativ-blogger-award/
:D

Fran sa...

skämtar du! lämnade de din uppfart på detta vis. du borde skicka in bilden...dåligt ju

ha det gott
kram
Fran o askapaska

Unknown sa...

Det där är ni knappast ensamma om att drabbas av nu när det är så mycket snö.

Utanför oss är det likadant och det fick till följd att vi fick ett brev från Posten som tyckte vi skulle skotta bättre så att postbilen kommer ändå fram till brevådan. Jäkligt lätt att skotta undan hårt packad snö eller för den delen is.