tisdag, mars 23, 2010

Bara nonsens

Jag drömmer så konstigt på nätterna nu för tiden. Vaknar fylld av förväntan i någon slags lycklig förvirring. Fattar inte vad det är frågan om. Kan det bero på min ändrade kosthållning?

Har egentligen ingenting att skriva idag. Mitt huvud känns just nu fullproppat med jobbsaker som jag borde komma ihåg och sortera upp, men jag vet inte var jag ska börja. Det är som om jag har jobbat fortare än jag borde ha gjort idag, och struntat i att städa upp bakom mig.

Snart ska jag i alla fall iväg på kulturtubsevent med mor. Först sushimiddag och sen Doktor Glas på Oscars. Det kanske piggar upp.


Dagens lunch: Grillad kyckling under krämigt täcke, kokosris och melonsallad. 600 kcal

1 kommentar:

Anna sa...

Doktor Glas med mamsen är det som gäller ikväll. See you there! :)