fredag, mars 05, 2010

Sista dagen

Så var den här veckan över. Jag och JG hade en timmes lektion med
Daniela imorse och lärde oss vinkla knäna mot berget.

Det var kallt idag men åkningen var rolig och jag slutade när jag var
som allra mest sugen på att fortsätta.

Elsa har fått komma hem till Mummy och det känns jätteskönt att jag
inte längre behöver oroa mig för att hon inte ska uppföra sig.
Världens bästa Malin ställde upp och hjälpte till med hämtning.

Nu återstår bara en trevlig middag och en god natts sömn innan vi
påbörjar hemfärden. Längtar redan till nästa års resa!

1 kommentar:

åsah sa...

skönt att du inte behöver oroa dig. men hon uppförde sig ju för det mesta, synd bara att de små misstagen ledde till större misstag ;) Hoppas hon har det bra hemma med mamman. Gud va ni pratar lika förresten, så kul! :D nu måste jag skärpa mig och plugga. Ta med dig lite värme hit!