måndag, april 26, 2010

Hela tiden

Jaha, så var jag sjuk igen. Jobbade halva dagen innan jag åkte hem och däckade. Efter två timmars sömn kände jag mig värre än innan. Dessutom var jag sur och ledsen över att behöva ligga hemma istället för att vara på jobbet (som känns ganska inspirerande för tillfället) och missa agilityträningen som börjar just precis i detta nu.

Pedro el negro, som också varit sjuk en längre tid, var i alla fall hos Täby Mek och däck och fick vård idag. 10000-mils service och nytt avgasrör för en överkomlig summa pengar. Känns skönt.

Hoppas jag är frisk imorgon, även om ingenting just nu talar för det...

Min fröodling (detta är rädisor) ger i alla fall hopp om livet.

1 kommentar:

Sara J. sa...

Inte kul alls att vara sjuk (särskilt inte om det är ofta...), jag håller tummarna för att detta är snabbt övergående.

Kram!