fredag, april 23, 2010

Konsten att göra sig illa

Jag har gjort illa mig i tummen. Det verkar vara ett sår precis bredvid/under nageln på ena sidan och det gör grymt ont. Pulserar och spänner. Ingen tar min skada på allvar eftersom det knappt syns något och för att jag berättar att jag gjorde mig illa på en apelsin.

Funderar på att stämma Jaffa för att de inte satt ut varningstext. Man blir lätt lurad av apelsinens oskyldiga utformning, men nu vill jag råda alla och envar att ta sig i akt! Fienden är mitt ibland oss.

Förklädd.


1 kommentar:

www.jennymorales.wordpress.com sa...

Ni var sååå duktiga idag!!!!! shit pommes vad ni bara måste fortsätta med agility!!!!!!

KRAM//

Förresten.. 28 maj 13-17 hos på olandstrakten med Niina...Är det ett JA jag hör? *asg* vi hörs av snart..

ps. vi har inoff 13 maj på dtbk. Efteranmäl om du vill! till min mail isåfall..