tisdag, april 20, 2010

Viktklubb.se, vecka 6, -0,5 kg

Tjohoo! Gränsen för -5 kg är passerad! Tyvärr har jag tappat fokus litegrann och jag ska försöka anstränga mig så att jag hittar tillbaka till mitt fulla engagemang. Har helt enkelt varit väldigt dålig på att fylla i på viktklubb.se vad jag har ätit. För att jag tror att jag har koll... Uppsträckning!!

Igår kväll var det träningsgrupp i agility för mig och Elsa, ett slags genrep inför lördagens tävlingsdebut. Om genrepet ska gå dåligt för att tävlingen ska gå bra så borde det betyda att vi diskar oss på lördag innan vi ens kommit in på plan. Jag var SÅ nöjd med Korven igår. Hon har verkligen talang för agility och det är synd att hon har begåvats med en icka lika talangfull matte.

Idag ska jag till doktorn och hoppas få reda på varför jag så länge inte har mått så bra.

Inga kommentarer: