måndag, maj 31, 2010

Viktklubb.se, vecka 12, +0,2 kg

Synd att jag har tappat driven... men den kommer nog tillbaka. Nu har jag börjat träna igen! Jag mår bra och känner mig pigg och stark igen! Fortfarande lite snorigt då och då, men inte värre än att jag kan leva med det! Styrketränade i morse och det märks att jag har tappat lite, men jag kämpade på bra. Måste mejla PT-Tompa och boka in en tid!

Sammanfattning av de 3 första månaderna:
Total viktminskning: -6 kg
Förändring av midjemått: -7 cm

Var på landet i helgen och kollade Eurovision. Rätt låt vann, fast jag tyckte i och för sig att alla låtar var bra med ett par undantag. Mer schlagernördig än vanligt alltså.

Har anmält mig till Agilityläger för Eva Marie Wergård i Stora Skuggan i sommar. Hade ju tänkt att dra ner på kursandet av ekonomiska skäl (vill inte veta hur mycket pengar jag har lagt på lilla Brun under våra tre år) men vad gör man när man så gärna vill... Det passade dessutom så bra tidsmässigt, mitt i semestern.

Ska bli skitroligt!

Inga kommentarer: