tisdag, juli 27, 2010

Agilitykurs, dag 1

Idag är vi på agilitykurs för Eva Marie Wergård ute i Stora Skuggan. Det är strålande sol och stekande hett och jag, klädd för molnigt och svalt, har bara extrakläder för regn med mig. Lär få en snygg bränna...

Förmiddagen gick crap. Elsa är alltid duktig, om än lite övertaggad ibland, men jag hade inte ordning på någonting. Fladdrade runt och var mest i vägen för Korven.

Eftermiddagen känner jag mig däremot väldigt nöjd med. Några små misstag men jättemycket bättre flyt! Sprang som en idiot efter Plupps, men vi förstod varandra mycket bättre och fick till några bra svängar när jag lyckades göra det EM sa att jag skulle göra...

Nu är det snart slut för idag och då väntar korvgrillning.

1 kommentar:

åsah sa...

å vad kul! Ni kommer gå ur kursen som vinnare.. som vanligt ;)