tisdag, augusti 31, 2010

På brukshundsklubben

Igår var jag och Elsa på klubben i Kista för första gången sedan... ja, jag vet faktiskt inte. Vi har under större delen av sommaren och fram tills nu förlagt vår träning på andra platser, och det har ju funkat fint. Men ändå kändes det så jäkla (förlåt!) roligt att vara tillbaka på en appellplan och träna!

Tränade framförgående, vittring och apportering samt körde igenom inkallningen, fjärren och sättandet under gång. Det var inte topp 10 i prestation från någon av oss, men wtf.... vi hade kul!!

När vi kom hem hade jag fått boken "Från valp till stjärna" som jag ska läsa innan jag lånar ut den till Reka nästa vecka.

Ikväll ska vi till Waxholms BK och träna med Katarina och Fixa.

1 kommentar:

Katarina sa...

Det såg ju finfint ut igår kväll. Fjären och hoppapport var tior båda två.