söndag, oktober 03, 2010

Tillbaka på viktklubb.se

Hamnade i fika- och snabbmatsträsket när jag var ledig med Räkan och även om jag slet hårt i trädgården under tiden och vågen visar ungefär som innan så är det dags för uppryckning. Jag började känna mig äcklig.

Var tillbaka på viktklubb.se i fredags och har hållit mig till kalorierna hela helgen. Trots paj och glass både lördag och söndag. Duktiga jag! Mår redan bättre!

Till middag idag blev det "Korvgryta allt i ett med apelsincreme". Potatisen blev lite sönderkokt men annars var det en höjdare. Mycket mat och spännande smak på apelsincremen. Dessutom var korven vi valde, frukostkorv 80% kött utan E-nr, riktigt bra (och dubbelt så hög fetthalt i mot receptets angivna men wtf).

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktigt! Flera här som skulle behöva liknande..... men här blir det GI/LCHF istället. Start imorgon! Kul med bilder på ungen :)

Fia