måndag, oktober 11, 2010

Träningsglädje?

Det blev löpträning (aka jogging) både lördag och söndag. Vet inte om det var av träningslust eller ren och pur rädsla över vad jag har anmält mig till, men helt okej gick det i alla fall. Har inte tappat alls så mycket som jag trodde, även om jag kanske inte är riktigt redo för TSM-träning ännu. Men det är ju "massor" av veckor kvar så... På söndagen trotsade jag dessutom mitt dåliga samvete och sprang utan att ta med mig Elsa. Det var faktiskt skönt.

Ikväll är det agilityträning igen och jag hoppas att jag överlever det utan att frysa ihjäl. Och att Stor-Stina har någon ork kvar efter allt busande med Lill-Stina. Just nu ligger de under mitt skrivbord och brottas mer eller mindre ljudligt.Bättre när de håller sig utomhus, speciellt när det ringer.

Jag ska giva dig på moppo!

1 kommentar:

Sara J. sa...

Heja dig! Gott om tid att komma igång innan TSM, det är inga problem. :)