torsdag, november 04, 2010

Sitter fast

I samma ögonblick som jag återfann min egen träningsglädje så känns det som om jag tappade den med hundarna. Orsaken tror jag egentligen är att jag sitter fast en smula.

Med Räkan har jag två problem:
  1. Just nu funkar inget av det hon tidigare lärt sig. Hon verkar ha glömt allt.
  2. Jag vet inte riktigt vad vi ska gå vidare med, om vi ens ska gå vidare nu?
Med Elsa har jag motivationsproblem. Vi utvecklas inte, jag har för dålig struktur på träningen och massor av moment som är okej men inte toppklass. Vi harvar vidare i samma spår och går djupare och djupare ner. Och det känns bara tråkigt.

Ikväll ska jag i alla fall titta förbi på HI-träningen, snacka lite skit och låta folk klämma på Lillis. Om det blir någon träning får jag se. Man ska inte träna när man inte är på humör för det.

På lördag ska vi ner och hälsa på Fia och jag hoppas att det ska ge oss lite ny energi.

Inga kommentarer: