lördag, november 27, 2010

Tjejkväll med skönhetsmickel

Igår var jag och Malin på LongLashes på Rödabergsgatan och gjorde ögonfransförlängning, en lite mer permanent, lyxigare (och dyrare) variant än jag gjort tidigare på Gilda Skolan. Tyvärr inte jättepermanent utan man måste fylla på ungefär var 14-90:e dag, beroende på vilken cykel fransarna befinner sig i och hur man sköter dem.

Min terapeaut (heter det så?) hette i alla fall Lisa och var mäkta duktig. Är jättenöjd med resultatet och har redan bestämt mig för att det här ska bli en vana. En dyr vana som jag tänkte unna mig som kompensation för de senaste tio åren då jag knappt köpt en mascara ens. Det är kul att känna sig fin!

Före och efter. Glamour! Hollywood!

1 kommentar:

Tvillingmorsan sa...

Jag anser fortfarande att det ser mycket finare ut på dig, på mig känns det ganska onaturligt fortfarande...Tack igen för en mysig kväll, puss & kram