tisdag, december 21, 2010

Lyckliga små!

Jag borde inte hålla på med stela lydnadsmoment med Elsa. Hon gillar inte det, i alla fall inte lika mycket som hon gillar att trixa och fixa, springa fort och göra konster. Då blir hon glad och så lycklig att hon glömmer livets alla hemskheter och problem. Vårt freestyleprogram kommer bli grymt!

Reka får bli lydnads- och bruksstjärnan i familjen istället. Jag har precis lärt henne hoppa jämfota framför mig. Det ska bli vår vinnargest. Nu vill hon hoppa jämfota hela tiden, så vi får ta en paus i den träningen ett tag tror jag. Annars får vi problemas. I övrigt är hon till exempel jätteduktig på att leverera föremål till mig och oerhört kreativ när det gäller att självmant hitta saker att överlämna.

1 kommentar:

Sara J. sa...

Julgranspynt-kottar, till exempel. :P