onsdag, januari 12, 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig


Hur ofta har jag inte sett fram emot en hemmakväll ensam med tjejerna när Jontan är borta. Och hur ofta har jag inte insett hur värdelöst det är redan efter att jag varit solokvist en timme.

Så även idag.

Såg fram emot att få köra mitt eget race i lugn och ro efter träningen med Tompa. Jobba lite och äta en god middag. Det första har jag gjort och det hade aldrig gått om JG varit hemma. Det andra håller jag på med. Äter alltså, en skaldjurs- och skagensallad. Den blev god men jag skulle inte "sparat in" på skagenröran. Chansade på Hemköps lättskagen men den var inget underverk. Man ska aldrig chansa.

Istället för att sitta och sakna Jonas ska jag gå och lägga mig när jag har ätit klart. Det är faktisk en bra grej med att vara själv. Ingen hindrar mig när jag vill gå och lägga mig halv åtta för att jag är trött.

Natti!

Inga kommentarer: