torsdag, januari 20, 2011

Första lektionen och en plan

Igår hade jag min första databaslektion med den snygga kursledaren JG. Det gick bra för oss båda tycker jag. Funderade på om det är olämpligt att vilja ligga med kursledaren. Såna tankar hade jag aldrig om dem när jag pluggade på riktigt. Hur som helst. Han förklarade bra och jag fattade bra. Jag minns saker från när jag läste kursen (vilket ju är typ 10 år sedan) och det underlättade lite. Men nog fan kommer det bli svårt ändå. Huu.

Ikväll är det HI-träning och fast jag borde åka hem och vila för att bli frisk så tänker jag inte det. Istället ska jag träna följande:

Elsa
Framryckning
Signalsäkerhet höger/vänster tass
Andra trix

Reka
Stadga i sitt och ligg
Lek
Apportering, hålla fast och ev. gripanden
Hantering (andra får klämma och känna)

Framför allt ska jag inte träna för mycket med Lilltratt som förra gången.

Inga kommentarer: