fredag, januari 14, 2011

Jag hann dit!

Jag hann till träningen igår, ungefär 1½ timme för sent men ändå i tid för att hinna träna. Och träna för mycket också, i alla fall med den lilla Kråkan. Hon blev jättetrött efter en stund och jag borde slutat innan det gick så långt. Men det gick väldigt bra i alla fall, jag är nöjd. Hon skötte sig alldeles ypperligt bland alla hundar och människor och hon var helt fokuserad på mig, sina uppgifter och lekisen. Fantastisk liten tjej det där!

Elsa fick också träna lite och hon fokuserade ganska bra. I alla fall när jag övertalade henne att hon inte behövde vakta canvasburen mot en helt ointresserad Freddie, utan att hon skulle komma ut och leka istället. Ibland är hon svår, Elsa.

Själv fick jag mig ett träningspass på gymmet i morse och det gick väldigt bra. Körde hårt och kände mig stark, något jag saknat lite på senare tid. Jag måste börja tro på mig själv!! Jag är vältränad och jag behöver påminna mig om det hela tiden, eftersom träningen går bättre när jag kommer ihåg det.

Inga kommentarer: