fredag, januari 07, 2011

Vild shopping

Var i Stinsen idag och shoppade. Stadium, där jag fick ett presentkort i julklapp, hade halva reapriset på massor av fina kläder, och det var där det spårade ur mest. Fast på ett bra sätt. För under tusen kronor fick jag:

Ett par jeans, klassiska 501:or
En dry fit hoodie
Två tunnstickade tröjor
En hoodie utan hoodie
En t-shirt
En långärmad topp

Dessutom köpte jag två par tofflor, ett par att ha hemma och ett par till jobbet, samt en SodaStreamer.

Efter shoppingen gick jag och båda flickorna en lång, rask promenad och nu ämnar vi somna i soffan i en stor hög. Reka mår bättre idag. Skönt!

1 kommentar:

Sara J. sa...

Låter ju supernice! Själv var jag också på Stadium men lyckades (som alltid...) inte handla på rea. Men nu har jag lika coola vantar och vätskebälte som du. :P