söndag, februari 20, 2011

Bästa frullen ever!

Det är egentligen mot principen att visa bygget innan det är helt klart, men eftersom Jontans soffa ändå invigdes till frukosten så är det väl okej.

Det var inget annat än succé! Frukosten varade faktiskt i tre timmar, varav ungefär hälften i sovandes tillstånd. Otroligt skönt.

Känner mig trots allt inte så ledsen över att inte springa idag. Jag behöver den här vilan, jag inser det. Den kommer göra mig Tusen gånger starkare (såg filmen i förrgår, 6 tootsies) snarare än att jag tappar formen. Hoppas jag...

3 kommentarer:

Sara J. sa...

Det är jag övertygad om! Att det kommer göra dig starkare, alltså. Mina höfter och fötter är dock inte lika övertygade om att 18 km i 6:34-tempo var det smartaste jag kunde göra efter att inte ha motionerat över huvud taget på drygt en och en halv vecka. Fast det var skönt också. Inbillar jag mig. :P

Sara J. sa...

..och vilken fin soffa!

Tvillingmorsan sa...

Men vilken fin soffa!! Kökssoffor is the shit! Och jag ser att mina gamla kuddar fick vara med på ett (eller snarare 2) hörn.
Puss & Kram.