torsdag, februari 24, 2011

In i väggen och träningvärk

Jaha, här sitter jag och känner hur träningsvärken smyger sig på. Sidan, ryggen, skuldrorna, axlarna och eventuellt nacken. Förvisso skön träningsvärk men är det verkligen meningen att jag ska känna så nu? Det kan omöjligt vara till följd av morgonens aktiviteter, så alltså måste det ha varit passet igår.

Skön träning -> skön träningsvärk.

Jo, det kan stämma.

Dessutom gick jag helt in i väggen nu på eftermiddagen. Till att börja med kurrade magen som en idiot nästan direkt efter lunchen, trots att jag ätit högst acceptabelt med kyckling, potatis och äppeltsatziki. Motade kurret med nöt- och bärmix.

Då gick jag in i väggen istället. Blev helt matt och kunde inte koncentrera mig. Satt och lallade fram tills det var dags att mellanmåla fralla, päron och fikabröd (aj aj, på en torsdag och allt!) och är nu tillbaka framför datorn, fortfarande helt utan koncentrationsförmåga. Jag har massor att göra och känner mig oförmögen att ta tag i något alls.

Får försöka leta upp något lätt att börja med... eller lägga mig under skrivbordet och sova en stund. Hmm... undrar vilket chefen föredrar?

Inga kommentarer: