tisdag, mars 08, 2011

Sammanfattning

1. Mycket att göra på jobbet!

2. Var på sista övningstillfället för databaskursen. Jag fick så klart redovisa ena hemuppgiften.

3. Sprang 6,7 km på blyinfattade ben med tung, tung kropp. 6:48 min/km.

4. Tränade plats, stå och sitt från ligg med Reka till dundrande åska och skott på cd (tack för påminnelsen Fia).

5. Tittade på gamla bilder och blev nostalgisk. Min och Magnus Hults hattkupp som toastisar på NG var briljant. Fullständigt!

6. Är hungrig men inte sugen på något, allra minst på grytan från i söndags som är det som erbjuds. Dessutom är jag väldigt trött.

7. Har någon form av jour ikväll. Oklart från när till när.

8. Jag behöver kärlek, närhet och en filt, för jag fryser.

9. Imorgon är jag pigg igen!

10. Puh.

1 kommentar:

Unknown sa...

Var finns de här bilderna? :)