måndag, maj 30, 2011

Belöningen är på väg...

Nu är min belöning för genomfört marathon på väg!

Valet föll på en Garmin Forerunner 310 XT HRM , vilken skickas från addnature.com inom 1-3 arbetsdagar. Tjohoo! Vad roligt det ska bli att få sticka ut och springa med den! Det var fem år sen jag köpte min Polarklocka och det är definitivt dags för den att gå i pension nu.

Addnature.com är för övrigt en grymt trevlig butik med massor av ursnygga kläder att dregla över. Det krävdes styrka att bara skicka iväg beställningen på klockan utan att samtidigt beställa till exempel  den här, den här eller varför inte den här.

PS. Jag fyller år 9 juli. DS.

3 kommentarer:

Gunnika sa...

Hur är det möjligt att du bara beställde EN sak från Addnature? Berätta, hur gjorde du? Vad är hemligheten? Jag har försökt liknande manövrar flera gånger,men det är ju stört omöjligt! :)

Sofia sa...

Okej, hemligheten är den här:

Betala med någon annans kort än ditt eget och se för guds skull till att kortinnehavaren inte sanktionerar köp av mer än en pryl. Ha en hög moral och gör inga smygköp när kortinnehavaren tittar åt ett annat håll.

Funkar inte ovanstående är enda raka att undvika Addnature helt.

Sara J. sa...

Kul! Invigning nästa tisdag kanske? :)