tisdag, juni 07, 2011

Anmäld och oanmäld

Så där! Nu har jag anmält mig och Elsa till hoppklass i agility den 2-3 juli i Linköping. Inget mer funderande och uppskjutande utan nu gjorde jag slag i saken. Att sista anmälningsdagen var imorgon var inte negativt för beslutsfattandet.

Försökte även anmäla Kråkfoten till utställning i augusti men jag är förmodligen en smula talanglös för jag hittar inte var man gör onlineanmälan. Så det får the good old style med tresidig SKK-blankett via snigelpost. Känner mig verkligen modern.

Dessutom lyckas jag inte längre hitta var man kan söka information om hundar i SKK's register, annat än via registreringsnummer. Och eftersom det är Rekas registreringsnummer jag inte kan så går jag bet. Ska försöka komma ihåg att kolla upp det hemma så kan jag få iväg anmälan imorgon.

Agilitydebut på Sthlms-avd april -09. Bild av helgaw.se

2 kommentarer:

Esther sa...

Prova den här länken nästa gång :-)
http://kennet.skk.se/hunddata/

Sofia sa...

Thanx!! Nu känns det som vanligt igen!