onsdag, juni 01, 2011

Hållbar utveckling

Kråkan röker gräs

Nu när jag har genomfört mitt första marathon är det dags att fundera över framtiden. Jag är helt på det klara med att jag vill ha nya mål, fortsätta träna och fortsätta att utvecklas. Jag är också på det klara med att det inte får ta så mycket tid och energi som det gjorde nu under våren, och om det ändå gör det måste jag skapa rutiner som gör att jag ändå hinner med allt annat som jag vill.

Allting går, bara man vill.

Igår gick jag upp kl. 5 för att hinna ut i skogen och lägga spår åt tjejerna innan jobbet. Idag blev det sovmorgon till halv 6 och sedan en tur till Kista och lite lydnadsträning. Det märks framför allt på Kråkan att hennes träning blivit bortprioriterad de sista veckorna så vi tränade enkla saker. Fortfarande är fotgåendet obefintligt, och jag undviker att sätta igång för jag är rädd att jag ska lära in något dåligt. Elsa var laddad och riktigt rolig att träna med. Kanske ska sikta på att starta lägre spår med henne till hösten trots allt...

För övrigt:
  • Min nya klocka är grym. Jag längtar efter att springa!
  • Ikväll ska vi köpa en soffa på blocket. Drömsoffan!
  • Lång ledighet väntar.
  • Potatisen skulle satts för länge sen.
  • Jag har bokat in massage nästa torsdag.
  • Majsprojektet är nedlagt. Hinner inte allt, trots att jag vill.
  • Jag är löjligt hungrig. Tur att det är lunch nu.

1 kommentar:

åsah sa...

å! är du ledig? vi borde ses! hoppas det går bra med alla planer!! kram