torsdag, juni 02, 2011

Materialist? Javisst!!!

Jag är så GLAD över soffan vi köpte på Blocket igår! Min drömsoffa!

Såg den första gången på Stalands Möbler i början av 2007 och blev helt förälskad. Men en gigantisk soffa för runt tjugotusen kunde omöjligt bli ihop med en fattig student boende
på 23 kvm så det blev inget den gången.

Istället köpte mina föräldrar en likadan soffa strax senare. Bättre än inget.

När vi köpte huset la jag bud på M&D's soffa men ingen tog mig på allvar, så jag la upp en bevakning på Blocket.

Och plötsligt hände det! Drömsoffan var till salu och blev igår vår för en förhållandevis blygsam summa.

Go Blocket!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Mysig ser soffan ut, och snyggt med det svarta golvet.

Sara J. sa...

Grattis! :D

Sara J. sa...

...och det blev verkligen jättesnyggt med svart golv och den färgen på soffan!