torsdag, juni 02, 2011

Toppen och botten

Först vill jag hylla den fantastiska färgklicken och "vill ha"-framkallande butiken Desigual. De har massor av härliga, färgglada kläder som inte ser ut som alla andra kläder i alla andra butiker. Den senaste skapelsen jag kom därifrån med sticker inte ut så mycket men jag gillar den ändå. Butiken i Kista Centrum har funnits ett år och jag fattar inte hur jag kunnat missa den tidigare.

Ett av butikens mindre färggranna plagg

Botten tycker jag däremot att Team Sportia är. I helgen köpte jag ett par funktionstrosor där och när jag kom hem upptäckte jag att larmdosan satt kvar. Onödigt extra besvär. Upplever dessutom att de säljer en hel del saker av dålig kvalitet. Det är mer än en gång jag gått tillbaka till just den här kedjan och reklamerat varor. Men det kan ju förstås vara ett olyckligt sammanträffande...

Fingerfärdig kund eller slarvigt butiksbiträde?

1 kommentar:

Sara J. sa...

Jag fattar inte heller hur jag har lyckats gå förbi Desigual i Kistagallerian under nästan ett halvårs tid utan att ens lägga märke till butiken...tack igen för tipset!