onsdag, augusti 31, 2011

Idag är jag trött!

Socialsprang i Ursvik igår med Sara, Anna och Naken-Roger. Mycket trevligt! Kanske är löpning ett av de trevligaste sätten att umgås på.

Tv-shophjulet
Idag känner jag mig dessvärre rätt trött, framför allt i ryggen och rumpan. Funderade länge på om det kunde bero på löpningen, tills jag kom fram till att det måste vara styrketräningen igår morse som satt sig. Ställde upp som sällskap åt Pappan trots att jag inte tänkt träna. Körde därför bara lite lätt, förutom "hjulet" med TRX. Ni minns hjulet från tv-shop? Istället för att hålla händerna på hjulets handtag håller man dem i TRX:ens handtag och lutar sig framåt. Känns som att ryggen och magen ska gå av.

I eftermiddag har jag träning med PT-Tompa och jag hoppas att han har laddat med ländryggsvänliga övningar, annars kommer det bli platt fall.

1 kommentar:

Sara J. sa...

Kul var det! :)