tisdag, september 13, 2011

Jag måste träna

Bilderna illustrerar hur jag känner mig, före och efter träning.

När jag får ett långt (subjektivt, men i mitt fall ungefär en vecka) uppehåll från träning så händer det saker med mig. Mentalt. Min insida känns svart, jag börjar tröstäta och tänka negativa och destruktiva tankar. Jag vill gråta.

Det är först på senare tid som jag gjort kopplingen, och nu är det nästan roligt när jag märker att det börjar gå utför.

Eftersom ryggen var fortsatt okej idag (massagen gjorde verkligen underverk!) så tog jag mig till gymmet och körde ett ganska lugnt och lätt pass med lång stretching efteråt. Så skönt!! Och det tog mig tillbaka på banan direkt.

Hoppas bara att injektionen var tillräcklig för att jag ska överleva några dagar på segelbåten.

Inga kommentarer: